Hsna1 YaseminErol evet malesef yinede kullanmaya devam ediyorum sabahları lier ac akşamları da aktaran aldığım oz3l bir krem sürüyorum
Kirmizi07 @1#758377 Ozlika çatlak kremi deneyebilirsin . Eczanede satılıyor . 7 8 farklı yağ var içinde . Vıcık vıcık değil . Kokusu rahatsız etmiyor . Büyük . Fiyatı uygun