Gul32 Tam 12+0da doktorum bir kiz bir erkek dedi, 12+5 ve 13+0 da iki ayri perinatologa gorunmem gerekti. Onlar da bir kiz bir erkek dedi. Degismez diye dusunuyorum 🍒 su an 13+3üz ❤❤
Elif_gur12 brcbr canım muayene sırasında hepsini tek tek ölçüp çok güzel dedi ayrıca bana ölçüleri görebileceğim birşey vermediler bende güzel nasıl olsa diye hiç sormadım 🙈 senin sonuçlar çıktı mı
gupsemnur 13 hafta olacaz bu geceden itibaren geçtiğimiz hafta ikili test yaptırdık Doktor bir şey demedi cinsiyeti ile ilgili
Dlrdngl gupsemnur ikili testte neler oluyor neler yapıyorlar bende yarın gidicem yaptırmaya muayene vs yapıyorlar mi yoksa sadece kan verip çıkıyor muyuz?
Elif_gur12 brcbr niye bu kadar uzun süre hemencij söylüyorlar aslında. Tekrar zahmete girme canım bekle bence hayırlısyla iyidir sonuçların
gupsemnur Dlrdngl ben bir hafta önce muayene olmuştum bu gittiğimde muayene olmaz sanıyordum Muayene etti bebeğin ölçümlerini yazdı forma sonradan Labaratuvar kanverdil o formla
sinber Aden23 00 itibariyle 12+6 olcaz inşallah geçen hafta ikilide bacak arasını tam açmasa da doktorum erkeğe benzetti beklemedeyim haftaya tekrar gideceğim
Aden23 sinber bende 12+6 yım benimde erkek aynı zamandalar bebişler son adet tarihimde 5 mart ama sürekli doktora gitmek istiyor canım en son 3 hafta oldu gideli zor duruyorum 😊😂
sinber Aden23 bnm de 5 Mart ☺️Bnm öncesinde iki kürtajım oldu ikincisi ikizdi pıhtılaşma çıktı bu yüzden her hafta gidiyordum ama geçen hafta ikiliden snr doktorum iki hafta sonra gel dedi bnm de içim buruk gidesim var alıştım her hafta görmeye 😂 önümüzdeki haftayı iple çekiyorum
Aden23 Bu arada şeker yüklemesi yaptıracakmısınız? Oğlumda yaptırmıştım ben ama şimdilerde yaptırmak istemeyeni çok duyuyorum anneye Ve annenin vücuduna çok zararlı diyorlar.
Hticee İyi geceler 🌺 11+3teyiz sabah inşalllah ikili test için gideceğiz doktorumuza çook merak ediyorum cinsiyet tahmininde bulunur mu acaba diye🙈
Elisa Mervegcl bizde cumartesi gideceğiz 12+6 olacağız inşallah bebişlerin cinsiyetini sizde bizde öğreniriz
Hticee Aden23 Ramazan ayının ortalarında gitmiştim bayram bittikten sonra gel dedi doktorumuz. Bugün yapıldı test ultrason da normal dedi değerlere kan sonucu 2hfta sonra ilk kız gibi ama net konuşamam dedi sonra popişi döndü sanki bi çıkıntılıkta var dedi iki haftaya netleşir dedi . Temmuz başında görüşelim dedi ayda bir artık 🤩
Cemrenur Aden23 11+3 yarın sabah kontrolümüz var 4 hafta sonunda😍😍 heyecan dorukta tabi ikili testi yapar mi bilmiyorum 🙄
Aden23 Cemrenur yapar zamanı gelmiş artık. Ya ben bekleyemiyorum 1 ay birşey bahane edip kendimi doktorda buluyorum😂