Aden23 Ramazan ayının ortalarında gitmiştim bayram bittikten sonra gel dedi doktorumuz. Bugün yapıldı test ultrason da normal dedi değerlere kan sonucu 2hfta sonra ilk kız gibi ama net konuşamam dedi sonra popişi döndü sanki bi çıkıntılıkta var dedi iki haftaya netleşir dedi . Temmuz başında görüşelim dedi ayda bir artık 🤩