Mrvaklynr beni 7. Haftada çağırmıştı ama ben tahlilleri devlette yaptırmak istediğim için devlete gittiğimde doktor muayene etti önce orada gördüm beklemiyordum telefonu da yanıma almamıştım video çekemedim bir sonrakine artık inşallah bir aksilik olmaz ise🙏🏼