Mrvaklynr hayır bende neredeyse hiç akıntı olmadı.
_edaa bende 6+6 yim 🙂🙂kalp atışı inşalalh perşembe duyacagiz🤗
Seda44 inşallah canım ☺️
Mrvaklynr Pazartesi 6+3 gözüktü usg’de , kalp sesini duydum