Benım anım çok komık şuan 6+3 haftalık neyse Çarşamba gittim ultrasonla bakıyo kese düzgün değil sanki yeri kötü gibi mil gebelik gibi alttan bakalım dedi baktı iyi yerleşmiş kese var düşük var sandım ama yok kesenin içinde bebek sağlıklı kalp atışını duydum dedi kan uyuşmazlığı var dedim kan idrar istedi neyse gönderdi beni eşim soruyor naptın valla dedim çocuğun varlığı üzerine yemin edebilirim ama ispat edemem devlete gitmiştim buarada ne bebeği ne keseyi nede kalp atışını ben bile duymadım üstüne ultrason da çıkmakta kagıt bile verilmedi nedensem bilemedim şimdi doktorun yalancısıyım herşey yolunda 😂😂😂😂