Tugce_S canım benim de öyleydi çok hızlı kilo alıyordu bebeğim ama ben almıyordum. Doktorum gebelik şekerinden şüphelendi öyle de çıktı. Bir aya yakındır insülin yapıyorum kendime, iki haftadan on güne düştü. Ama doğum erken olacak falan demedi doktor. Eğer engellemeselerdi hızlı büyümesini sadece normal doğum zor olacağından sezaryen e yönlendiririz demişti.