Tugce_S benim oğlumda 31+3 te 34 haftalık cıktı 3 hafta önde doktor sadece yemenı azalt daha fazla hızlı kılo almasın sadece normal dogumu zorlastırıyor dedi, erken dogma gıbı bır durumdan hıc bahsetmedı her bebek farklı zamanlarda gelıyor bır bakıyorsun gelişimi geri olan bebek bıle erken dogabılıyor bırcok sebebı olabılıyor erken dogumun ama bebegın gelısımının önde gıtmesı tek basına erken doguma sebep degıl