Biz de 29+3 üz. BiZim de en başından beri 2 hafta önde ama doktor tarihle ilgili bişey söylemedi tarih şimdiden 20 lerde belli olmaz ki. Bazen gelişimi yavaş ilerler bazen ileride gider, son haftalarda belli olur şuan doğum zamanını düşünmemek lazım☺️☺️