Bebikinannesi Abc13 Bende ona gidiyorum cok memnunum ayni zamanda cevremizdekiler ve ablamda orada 2 defa dogum yapti ayni doktorla
Bebikinannesi Abc13 Evet ilgilidir Nazan Hanim yani benim gordugum oyleydi istedigim zamanda mesaj atarim kafama takilani gec olsada mutlaka geri doner o da cok yogun anliyorum. Ben 20 haftalik hamileyim :)
Msltms Melek_trlmz1 ben devadayken de yanına gidiyordum şimdi de NCR ye geçti Oraya da gidiyorum yeni hamileyim çok ilgili bi doktor hastasıyla ilgilenip konuşuyor ben memnunum Emine hocadan
Serpil_27 mororkide91 sankoda çagdaş bey var cnm bende yeni gittim çok ilgili bir doktor geldi ayrıntılı ayrıntılı baktı konuştu yani bir çok doktor oldu bittiye getiriyor bir düşün derim
denizinprensleri2 Yurdanur açılmış ben iki oğlumda da gittim ve hala gidiyorum çok iyi bir doktor özel Muaynesi var değirmiçemde biraz pahalı ama dört dörtlük bi doktor öneririm 🌺👍🏻
Polat2706 denizinprensleri2 benimde doktorum şu anda kesinlikle antepin en iyi doktoru 😍😍 Allah bağışlasın çocuklarınızı
denizinprensleri2 Polat2706 evet canım çok Güler yüzlü ben 2 aylık bebeğimi kayıp ettim sezeryan yerine yapışık gelişmiş bebek hemen aldı doktor o kadar iyi ki korkmuyorsun bile seni çok iyi yatıştırıyor
Polat2706 denizinprensleri2 aynen canım kesinlikle öyle. Bende 3 aylık bebeğimi düşürdüm onda yaşam hastahanesi şükran gücere gidiyordum ve hiç memnun kalmadım. Yurdanur hanım neden düştüğünü araştırdı rahimde perde varmış onun ameliyatını yaptı o ay hamile kaldım çok şükür 30 haftalık oldum. Her gidişimde bitmesin görüşme istiyorum abla gibi seviyorum kendisini 😊
denizinprensleri2 Polat2706 sağol canım benim 🥰 doğumu hangi hastane de yapacaksın önerdi mi yurdanur hanım hastane size
Polat2706 denizinprensleri2 ya aslında ekibim ncrde dedi diye ncr düşünüyor ama korona yüzünden korkuyorum canım doğum sırasında bakıcaz hangi hastanede vaka yoksa oraya gidicez yoksada ncrde olurum ameliyatımı falanda orda oldum