Merhabalar hanımlar bende Gaziantepte yaşıyorum 2.doğumumu 53 gün önce özel akademi hastanesi Berfin ökmen özkanda yaptım aşırı memnun kaldım hastane temizlik ebeler hemşireler doktor hepsi ayrı bir güler yüzlü hepsi ayrı ilgiliydi iyiki diyorum hep ilkinde kötü şeyler yaşamıştım bunda çok güzel bir doğum yaptım tavsiye ederim fiyat olarak da muayene kontrol 100tl normal doğum 1750 sezeryan 2000 epidural 500tl umarım yardımcı olabilmişimdir🙂