mororkide91 özel mmt amerikanda yaptım doğumu selda hoca vardı mükemmel ötesi annesi zeytin ebe ile çalışıyor harika bi ekipti sezaryen oldum benden kaynaklı bi sorundan dolayı normal doğum olarak gidiyordum son ana kadar normal diye çok istekliydi doktorum da ebemde ama olmadı sezaryan oldum ama 2. Gün ayaktaydım görenler sen nasıl sezaryen oldun dediler dikişleri muayeneleri ilgisi harikaydı şuan ankaradyım bidaha gidip oraat doğum yapabilirim öyle söylebilirim hastane çok sakin temiz ve cana yakın personelleri fiyatlarıda uygun 1600 tl ye olmuştum