ilkbahar esereaa deva hastanesi normal doğum fiyatından eminmisin 🤔 ben bir iki ay önce bizzat görüşmüştüm bu kadar fark yoktu sezeryan ile arasında 1700lerde bişey demişti normal doğuma😶🙆♀️
esereaa ilkbahar bir kaç gün oldu arayalı bana bu fiyatı verdiler fakat öncesinde sordular ilk geblik mi diye evet dedim ondan sonra fiyat belirttiler
Pukiyolda mororkide91 benimde bir arkadaşım beş ay önce Doğum yaptı çok memnun kaldı , hatta hasta odası, hemşire ve ebelerin ilgilenmesine falan dikkat etmiştim iyiydi ama tabi belli olmaz 🤷🏻♀️
esereaa mororkide91 bilmem arayın isterseniz. Bir kaç hastane aynı şeyi sordu ben şey düşündüm bundan sonraki gebelikler içinde hastaneye bağlı kılınması açısından olabilir.
esereaa mororkide91 ben ncr ye gittim çook memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum 10-15 dk nerdeyse her şeyi kontrol etti detaylı anlattı sorduğum sorulara gayet güzel kibar ve güzel cevap verdi doktorun ismi Opr.Dr. Emel Peri Canbolat biz 115₺ diye gittik ama eşim sağlıkçı sağlık indiriminden 95₺ ödedik.
Ftm_ucr Hatem hastanesiyılmaz gencoya gidiyorum ilk doğumumu da orda yaptım şimdi de inşallah onda yapacağım çok memnunum yılmaz beyden
esereaa mororkide91 canım ben dün NCR Hastanesine gittim çook memnun kaldım kesinlikle tavsiye ediyorum 10-15 dk nerdeyse her şeyi kontrol etti detaylı anlattı sorduğum sorulara gayet güzel kibar ve güzel cevap verdi doktorun ismi Opr.Dr. Emel Peri Canbolat biz 115₺ diye gittik ama eşim sağlıkçı sağlık indiriminden 95₺ ödedik.
ilkbahar esereaa benim arkadaşımın kuzeni de ona doğum yaptırdı çok memnundu 🙂 bana da önerdiler ama NCRde olduğu için gitmemiştim… Bi ara antepte erkek bebek beklerken kız bebek verdiler diye hastane skandal olmuştu youtube videosunda izledim. 😩 Ben bilmiyordum hangi hastane olduğunu etiket görünmüyordu ama Altına orası NCR hastanesi diyenler vardı… Tırstım gidememiştim 🤷♀️😀
Hilyus Ben Anka hastanesine gidiyorum evime yakın olduğu için , Yasemin Dokuzoğlu , muayene 75 tl normal doğum 900 küsür , prenses doğum 1300 küsür , sezeryan 1900 küsürdü canım
esereaa ilkbahar hadi yaa ilk kez duydum bunu arkadaşımın tavsiyesiyle gittim bende şok oldum şuan umarım gerçek değildir araştırırım ben
ilkbahar esereaa buydu izlediğim yorumları okuyun.. Yorumların da yorumlarında biyerlerde ben antepliyim biliyorum orası NCR diyenler var 🤷♀️🙆♀️