Bu süreçte yapacak hiçbir şey yokmuş gibi yani bunları yaşamak zorundasin çözümü çok yok. Ama prilam kullandım ben hatta 3 doz. Onda bile kusma oluyordu hergun ama yutmadigim zaman ne yesem çıkıyordu anında. 15.haftada azaldı şuan halime şükrediyorum. Tavsiyem muz yemek ben hep yedim. 4.ayda iştah artıyor o günleri hayal et 😊