Nslhnycl Canım miden bulantın daha hafifse arkadasların söylediği leblebi kraker elma filan belki rahatlatıyordur bilmiyorum ama bende hiçbir işe yaramıyordu doktorum prilam yazdı birtek o iyi geliyo bana iyi ki var o ilaç 27+3 üm hala ilaç almadıgım unuttugum gün kusuyorum hemen sanırım hamileliğin sonuna kadar bu durumu yasayan talihsiz gruptayım bende 4. Ayda filan gecer diye ümitlenmiştim ama malesef herkeste aynı olmuyor o ilacı dene mutlaka hiç çekme bosuna bu eziyeti dün gece unutmusum mesela ilacı bugun yine kustum aksama kadar kendime gelemedim Allah razı olsun bu ilavı cıkarandan olmasa bitiktim demek ki