Zsnbr oda ısısındaki suyun tadı varmış gibi geliyor o yüzden içemiyorum ama soğuk olunca içim ferahlıyor :) bende gece yatmadan 2 tane içiyorum sabah kalktıgımda bulantısız oluyorum, peynir ekmekte olsa kahvaltı yapıyorum.. tiksinmelerim ilaca ragmen çok var ama en azından yiyebileceğim şeyleri severek yiyorum