İlk gebeliğimde bende çok fenaydım günde kaç kez kustugumu sayamıyordum kan kusuyordum artık o denliydi, 14. Haftada tamamen kesilmişti bulantım, şuan ikinciye gebeyim prilam içiyorum 11 haftalığım şimdiye kadar 2 kez kustum yemekte yiyebiliyorum hatta 2 kilo almışım, ilk gebelikte 4 kilo vermiştim :) 14. haftadan sonra ilacı bırakmaya çalışıcam insallah, suyu bende sadece soğuk içebiliyorum oda ısısındaki su midemi bulandırıyor sizde öyle deneyin