Nslhnycl Merhabalar ben şuan 14. Haftadayim. Ne yazikki hala bulantım var . Toplam 5 buçuk kilo verdim . 2 defa hastahanede yatisimi verdiler , kusmaktan dolayı serum takviyesi verildi. Ne yapsak geçmedi. En son zoferin dil üstü ilacı az da olsa işe yaradı. Hiç olmazsa artık su icebiliyorum. Doktoruna danismanj kesinlikle tavsiye ederim. Önceden yataktan cikamiyordum hasta gibiydim. Şimdi çok sukur hiç olmazsa günlük hayatimi devam ettirebiliyorum 🤗✌️