buseyusuf27 Gulaye86 Ben de 15 haftadayım 40 kilo ile hamıle kaldım 🙈 metabolizma cok hızlı benm ne kdr yersem yıyım kılo almyorm keske alsam dıye de yapmadgm sey kalmadı kortızon bıle vuruldm nafıle şmdi 4 aydır 2.7 kilo almısım 😏 bunada sukur dıyıp onumuzdekı aylara bakacagım artık 😁
Bahartesi Gulaye86 16. Haftadayım. Paketli gıda, asitli içecek yasak dedi doktorum tüp bebek benim. İğneleri de kesince 3 kg verdim. 1 ay daha böyle dikkatli geçirirsen rahat edersin dedi. Ama bence bünye meselesi.
Yaman Gulaye86 ben 28 haftaya kadar 6 kilo aldim oda 25 haftadan sonra almaya başladım suan 31+1 im bilmiyorum ne kadar aldim
Gulaye86 Selimerve hani regly olmadan önce patlayacakmış gibi bir his varya hissedersin onu heryerin şişmiştir yüzün bile..insan anlıyor.zsten progesteron hormonu da oldukça fazla salgılanıyor o yüzden ödem kaçınılmaz.ve ilk aylarda aşına kilonun bir çoğunun ödem olduğunu söyledi doktor
Unsalinn_Annesii Selimerve canım ayaklarımda şişme var ve özellikle sağ parmaklarım uyuşuyor bazen ödemden dolayı şişiyor ayaklarım bazen düzeliyor hep şiş olmuyor
Tugceonal Gulaye86 ilk başlarda çok dikkat ettim hamur işi , tatlı , prinç pilavından uzak durdum . Ama virüs çıkınca karantinadayken pek dikkat edemedim yedim 😅 zaten o zaman aldım kiloyu 🙈
Naren1 Gulaye86 https://hizliresim.com/ZvN9lv [url=https://hizliresim.com/ZvN9lv][img]https://i.hizliresim.com/ZvN9lv.jpg[/img][/url] umarım gelmiştir acemiyim resim yükleme canım
Selimerve Gulaye86 bn hıc kendımı oyle şiş hıssetmıyorum yanı yuzumde veya herhangı bır yerımde i falan cok şükür bı şişlik yok parmaklarıma yuzuk takabılıyorsam hala bıyerım şişmedi demek cok sukur 😅 o zman benımkılerın hepsı kılo😞11 kılo😅
OlgaArslan Gulaye86 20 haftaya kadar hiç almadım sonra birden almaya başladım şuan 30 haftalık oldum 8 kilo aldım 63 le hamile kaldım 71 kiloyum şuan
Kmslmsl Gulaye86 bnde 14 .haftadayim ayni bnde 2 aldim 64le hamile kaldim simdiden 66 oldum kullandigimiz ilaclar aldiriyo bnce 🙈
Gulaye86 Selimerve eğer hissetmiyorsanız o kilodur😊 çünkü bariz hissediyorsun hep soda içme isteği yürüyüş yapma isteği var şişkinlikten
Urul_yildiz Gulaye86 64 le hamile kaldım şimdi 79 kiloyum 80 ini zorluyorum daha 35 haftalıgım önümde 1 ay var du bakalım beni neler bekliyo saha 🤓☺️😅
Demetmina0306 38+2 yim 3 bucuk kilo aldım onunda bebek plasenta su olsuğunu düşünürsek ki zaten iri bebek 🤭 2 kilo falan vermiş olmam gerek
_mrvaydn_ Biz 8+4 teyiz 😍 58 kiloyla hamile kaldım hala aynıyım. Ara ara bulantılarım oluyo çok iştahlı beslenemiyorum ama sağlıksız da hissetmiyorum. Bünyeden bünyeye değişkenlik gösteriyo kilo olayımız bakalım önümüzde kaç kilo bekliyo🤗