krktasnihal90 Hayır hiçbirşey yapmadm herşeyi de yedim üstelik b12, kan ,devit 3, folik asit gibide birçok takviye aldım üstelik balık etli ni insanım zayıf da değilim ama nenim daha önceki gebeliklerimde de almamıştım sanırım bünye meselesi almıyorum yani gebeyken lohusalık dönemimde de kendi kilomun 9,10 kilo kadar altına iniyorum inanın belli bir sebebi varsada ben bilmiyorum şekerim tansiyonum yok bebeklerimde sağlıklı doğdu hep şükür hatta şuanki bebeğim iri bebek kilosu fazla bile 🤷♀️