Kızlar merhaba
Ben 14.haftamdayım dikkat etmeme rağmen 2 kilo aldım.bana çok fazla geldi 14 haftaya göre .doktor ödemdir o dedi çünkü çok fazla şişkinliğim ve hazımsızlığım var.sizlerde durum ne.kaç haftalık kaç kilo aldınız.sonrasında bir de vermesi var😱 60 ile hamile kaldım. Gebelik beslenmesi desteği alan varsa örnek menü gönderebilir mi…