Af_dmr benimde adetime 5 gün var, dün test yaptım negatif çıktı. Ama daha önce bi düşüğüm var, ilk hamileliğimde adetim 4 gün gecikince çıkmıştı. O nedenle adeti beklemek en mantıklısı harelde. Bide burada görüyorum, 5 gün kala 10 gün kala pozitif çıkanlar oldu, o yüzden bende test yaptım ama negatif çıktı.