22_07_18 Benimde 5 gün adetim gecikti beklemekteyim inşallah vardr diye ümitleniyorum Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah
22_07_18 Af_dmr daha test yapmadım bi on gün faln olsun öyle test yapmaya düşünüyorum şuan cesaret edemedim
Annesed Af_dmr takvime göre regl bugün geç yumurtladım yumurtlamanın üzerinden 11 gun gecti daha o yüzden test yapmaya korkuyorum a ama beklemekte cok zooor
Af_dmr Annesed benimde 11. Gun dün test yaptım dayanamayip negatifi görünce bütün moral heves gitti. Bekle canım 1 gun daha yarın yaparsın regl olmazsan. Inşallah vardır 🤲🤲
Annesed Af_dmr 3 4 gun daha bekleyip yapmak istiyorum bir oğlum var Allaha şükür ama negatifi görmek cok kötüymüş gerçekten Allahım hic olmayanlara yardım etsin en kısa zamanda nasip etsin inşallah 🤲
22_07_18 anneadayiyim55 inşallah canım biraz daha bekliyim de kesin sonuç çıksın negatif faln çıkarsa tekrar hayal kırıklığı yaşamaktan korkuyorum
22_07_18 Af_dmr tarlusal hap kullanmıştım geçn ay bu ayın 17 sinde üç gün lekelnme oldu üstüne görme falan dedi bi kaç kişi biraz daha bekliycem canm inşallah bu ay çok ümitliyim
Sdmrll Af_dmr benim geçen sene bi kürtajım var üzerinden tam 1 sene geçti şuan hamileyim ve hiç beklemediğim zamanda geldi çok şükür
Didemmmmm Sdmrll rabbim sağlıkla kucağına almak nasip etsin inşallah 🙏 bende 2defa kürtaj oldum. 1 sene anca topladım kendimi umarım isteyen herkeste güzel haberler alır🙏