Bende adetimden 4,5 gün önve yapmıştım çok silik belirli belirsiz bir çizgi çıkmıştı ertesi gün bidaha yaptım oda aynı çıktı sonra bekledim adetiöi 3,4 gün geçince sağlık ocağında kan verdin hcg m düşük çıktı 2 gün sonra bidaha verdim yine düşük sonra kandın doğum a gittim verdim yükselmiş dedi 1 haftasonra kese göründü kalp atışı duyuldu ama uzun ve yıpratıcı bir süreç oldu o yüzden adet öncesi testleri önermiyorum hiç bebeğin haftalık hesanıda karıştı benim hesabımdan 1 hafta önde gitti hep dr erken döllenme fln dedi ama bence adet öncesi test yapmış olmam erken kan vermiş olmam hesabı karıştırdı şuan 38+2 im Allah herkese nasip etsin ♥