Af_dmr Regle son 3 günüm kaldı dün test yaptım negatif çıktı. Bu ay yumurtlama takibi yapmıştım. Nolcak merakla bekliyorum. Kimler bekliyor bu ay bebissss??? Inşallah hepimiz güzel haberler alırız kızçeler🤲🤲🤲🤲
anneadayiyim55 Af_dmr bende bekliyorum Adetime 8 gün var dün test yaptım 2. Çizgi çok silikti ama yine de silikte olsa görülüyordu inşallah sende hamilesindir🙏🏻 Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallahhh❤️
Annesed Af_dmr takvime göre regl bugün geç yumurtladım yumurtlamanın üzerinden 11 gun gecti daha o yüzden test yapmaya korkuyorum a ama beklemekte cok zooor
Af_dmr anneadayiyim55 yaaa o zaman vardır sende kuzzuuuuu🥰🥰🥰 ben yumurtlamayı 11 gun önce gördüm. O yüzden mi çıkmadı yoksa bu ayda mi gol değil bilmiyorum 🙈🙈 inşallah vardır canım amin amin. Sende de vardır inşallah sağlıkla tutunur sanaaa🤲🤲
anneadayiyim55 Af_dmr Af_dmr amin amin canım benim inşallah❤️ İnşallahhh senin de vardır adet günümüzün geçmesini bekleyeceğiz yapacak birşey yok ☺️ Ama ben pazartesi kan aldırmayı düşünüyorum
Busraserin Af_dmr canım genelde yumurtlamada eğer döllenmişse 16. 17. Günlerde idrarda çıkıyo ☺️ Allah gönlünüze göre versin ☺️
Af_dmr anneadayiyim55 bu ay da olmayacak gibi bi ümitsizlik var dün negatif gördüm ondan sanırım. Bencede ver senin var ki silik çıktı kuzucum kanda da kesin cikar
Af_dmr anneadayiyim55 belkide hemen adet bitiminde hamile kaldın o yüzden erkenden öğrendin canim, kesin kan ver banada soyle merak ederimmmm.
anneadayiyim55 Af_dmr valla birşey söylim mi en ümitsiz olduğun zamanlarda öğrenebilirsin benim gecen ay 10 gün günüm geçti kesin hamileyim dedim değilmiş stresten di sanırım bu ay da var gibi allahımın izniyle ümitsizdim bende rabbim doğru zamanı belirlemiştir arkadaşım dua edelimmmm
anneadayiyim55 Af_dmr söylerim sanırım sana mesaj yazdım 😂 kullanmayı yeni öğreniyorum da dün indirdim ben bu programı seni kaybetmim diye yazı yazdım sana haberleşiriz sende bana haber et inşallah güzel haberlerle döneriz birbirimize
Af_dmr anneadayiyim55 bende bi turlu beceremiyorum canım yaa, belki güzelce anlatan biri çıkarda bizde becerebiliriz resim yüklemeyi artık 🙈🙈
Cicilibicili anneadayiyim55 Merhaba,aşağıya detaylı olarak anlattığımız linki bırakıyorum . 🌸 https://forum.mutluanneleriz.com/d/401753-foto-raf-y-kleme
Didemmmmm _eylul09 aynen canım benim de 7 gün var umarım Güzel haberler alırız ve birlikte gün sayarız inşallah 🙏🙏 rabbim isteyenlerin kucağını boş bırakmasın 🙏
Af_dmr anneadayiyim55 sorma kuzu ben de gecen ay da testte 3 kere silik gordum ama testten 1 saat sonra oldular hep o kadar inandim ki gunumde 4 gun gecti sonra hasta oldum. O yzden artik belirtide aramak istemiyorum umidim de kırılmış oldu. Inşallah olurda Rabbim kulaklarımızı boş bırakmaz 🤲🤲 Bol bol dua edelimmmm
_eylul09 anneadayiyim55 yatıp kalkıp dua ediyorum bana da isteyen herkese de nasip et allahım diye. Gece lavaboya gitmek için kalktığımda bile aklımdan geliyo hep dua ediyorum 🤲🏻
Af_dmr _eylul09 Rabbim dualarımızı kabul etsin inşallah canım benim, bende çok ediyorum Rabbim hepimize versin aratmadan insallah