oztmizayse blueberyy00 ben çarşamba günü gittim gördüm. 5 haftalık felandı. Haftaya gel kalp atışı için dedı. Ama ben çarşamba değil cuma gidecegm. Ne kadar geç o kadar iyi diye düşünüyorum
oztmizayse blueberyy00 yani şu an 5+3 gibi bişey oluyor sanırım. Onu çok takip edemiyorum. Zaten etsek de günler kolay kolay ulturasonla tutmuyor.
oztmizayse blueberyy00 amin inşallah. Biz elimizden geleni yapalım. Gerisi nasip kısmet. Yaşayan çocuğunuz var mı peki
blueberyy00 oztmizayse yok malesef ilk gebeliğin ikizdi 10 haftalık kürtaj oldum ondan sonra 2 gebeliğim düşükle sonuçlandı bu 4. Insallah iğneninde vesilesiyle kucağımiza alabiliriz sizin varmı çocuğunuz birde siz iğneyi ac karnına mi kullanıyorsunuz tok mu fark ediyormu acaba
Bcsahat 19012021 6+0 da duymuştuk 😍 Ama duyamazsan da hiç sıkma canını, sağlıklı olsun yeter ki herkesin değişebiliyor, kalbini duyduğun anda hayattaki hiçbir şey eskisi gibi olmayacak senin için inan ❣️🧿
oztmizayse blueberyy00 benim de 2 kürtaj 1 kimyasal var bu 4. Gebelik malesef benim de yaşayan çocuğum yok. İğneyi de yemekten 1 saat sonra yapıyorum ben doktorum farketmez demisti. Ama hergün akşam 8 de yapiyorum. Saatine dikkat ediyorum
oztmizayse blueberyy00 bu arada ben progestan da kullanıyorum. İsterseniz doktorunuza söyleyin siz de başlayın. Magnezyum da kullanıyorum
blueberyy00 oztmizayse ilk hamileliğimde bende kullandım progestan bu gittiğimde istiycem bende her sabah 8.30 da vuruyorum aynı saatte yapıyorum hep
oztmizayse blueberyy00 sizinle yaşadıklarımız birbirine çok benziyor. 4. Gebelik de aynı zamanlarda sayılır. İnsan bu süreçte yaşadıklarını kimseye anlatamıyor paylaşamıyor. Çünkü kimse beni anlamıyor gibi hissediyorum.
blueberyy00 oztmizayse kesinlikle öyle yaşamayan anlamaz nasl bir his olduğunu dışardan herkez rahat rahat aman boşver sıkma canını en azından oluyor olduğunu biliyorsun tarzında konuşmaları oluyor onlar öyle dedikce canin daha çok yanıyor anlayan yok
Grimsi 5+2 de gittim beta 2420 Progestron 11.92 ydi keseyi göremedik birazdan yine gideceğim dua edin görelim lütfen Dış gebelik olabilir dedi korkuyorum ilk gebeligim :(
oztmizayse blueberyy00 aslında öyle diyenlere “gel bi iğne de sana yapalım da bak bakalım kolay mı zor mu” diyesim geliyor 😂
blueberyy00 oztmizayse kesinlikle haklısın hak ediyorlar senin iğne vurduğun yerler morarıyor mu bende morluk olmaya başladı Normal mi acaba