ozgei benim iğne ile ilk deneyimim. Ama benim doktorum keseyi görmeden başladı. Hatta kanda beta hcg değerini bile görmedik. Riske atmak istemedi. Zaten coraspin ini de son kürtajdan beri kullanıyorum. Ama doktorunuza güvenin. Bu çok önemli. Eğer güven vermiyorsa hemen değiştirin.