Nsa Cemrenur ya bize de burda %60 kız dedi doktor en son 16.haftada gittik kesin erkek dedi ama ben hala emin değilim 2 hafta sonra detaylı ultrason var onu bekliyorum 😊bu arada teşekkür ederim 😊
Minikcivciv10 Cemrenur Bakabilir misiniz acaba 12+1 doktor tahmin ediyorum ama 3 hafta sonra kesin soylicem dedi merakta kaldim😂😂 https://imgyukle.com/i/ypjgRH
Cafede Cemrenur https://hizliresim.com/tGQBaT merhaba bn size onceki attigim fotoda nubla alakasiz ultrason fotosu atmisim bide buna bakarmisiniz bn sakin kafayla arastirdim kndim tahmin yürüttüm Bide sizin tahmininizi almak istedim ❤️
Cemrenur Cafede burada da erkek görünüyor beynim yandı 😂 ama diger fotoya tekrar baktim bebiş tersmis onda bu daha net😍
Derinsema Baharbebek ben 12 haftalikken gittim erkek dedi ama kordonuda olabilir dedi bayada bakti 16 haftada gel tam beli olur dedi simdi 3 hazirani bekliyorum dort gozle vallahi