Tavsanim Cemrenur ay hadi insAllah bir oglum var su an 25 haftaligiz ama bir turlu gidemedim hastaneye :( 3 hafta sonraya randevu aldım insAllah saglikli bir sekilde herk3s gibi bende kucagima alabilirim
Dgn2 Cemrenur erkege benziyo dedi ama dunde kiza benziyo dedi kesin bisey soylemedi 16 haftalik olduk bende merak ediyorum
Cafede Cemrenur https://hizliresim.com/tGQBaT merhaba bn size onceki attigim fotoda nubla alakasiz ultrason fotosu atmisim bide buna bakarmisiniz bn sakin kafayla arastirdim kndim tahmin yürüttüm Bide sizin tahmininizi almak istedim ❤️
Cemrenur Dgn2 nub çıkıntısı çok arada kalmış 30° dsn yüksekse erkek dsniliyor ama derecesini olcemedigim için net birsey diyemedim canim
Dgn2 Cemrenur Sagliklı ve hayirli evlat olsunlar zaten ilk gebeligim ben ismiyle sevmek istedigim icin hemen belli olsun istiyorum😂😂
Cemrenur Dgn2 amiiin ❤ en büyük hakkınız valla bende bi 11. Hafta gideyim hemen bakicam😂 ölüyorum meraktan:))
Tavsanim Cemrenur devlet hastanesinde kontrol oluyorhm canim oda göstemiyor dedi o kadar :/ bende 2 hafta sonra özele gidicem bakalim orasi ne diycek aslinda cinsiyet onemli degil tabiki rabbim.saglikla kucagimiza almayi nasip etsin ama isde merak herseye bedel :D
Gul32 Aslında erken değil. Benim 12 haftada ikizlerimin cinsiyetleri belli oldu, başka 12+5 ve 13+0da farklı iki doktora daha görünmem gerekti. Onlar da aynı söyledi 🌸 Biraz pozisyona biraz da doktorun erken söylemek istemesine bağlı sanirim