Gozde_coskun Cemrenur ben erkege benzettım snra ilk olabılır dedı sonra direk yok hayır dedı dırek doktor terımı kullandı cıkıntıyla alakalı 16 haftalıkkık olsun dıcem dedi 😂🙏bakalım sen nerden anlıyosun ki
Cemrenur Cafede burada da erkek görünüyor beynim yandı 😂 ama diger fotoya tekrar baktim bebiş tersmis onda bu daha net😍
Cafede Cemrenur evet cnku bn sakin kafayla arastirinca nasil oldugunu anladm sizede sormak istedim erkek gorunuyor gerçekten kafayi yicem😂
Cemrenur Gozde_coskun gerçekten o kadar arada kalmış ki nub çıkıntısı allah bağışlasın 💕 nub teorisinden canım derece ile olcemedigim için yanilmalar oluyor
Neslihankk Cemrenur [url=https://hizliresim.com/KHSxWk][img]https://i.hizliresim.com/KHSxWk.jpg[/img][/url] Bizede bakarmisin Teyzoşuuu🙏💜
Nezosikra Kızlar bende beebgimin resmini atmak ıstiyorum tahmin için ama atamadim bi yardımcı olur musunuz lütfen 🤗
Prenses001 Cemrenur nub gözükmüyor ki nuba göre diyorsunuz ama bebeğin şu pozisyonunda bunu görmeniz imkansız
Cemrenur Prenses001 yanlış görmüş olamaz mıyım? Beşer şaşar demişler zaten bebek ters dyruyormus onu fark etmemisim