Kubraarsss hayırlısı olsun çok güzel bir duygu iki tane aynısından🥰🥰 her öğünde meyve yedim ve 28 den sonra her gece yatmadan bir muz mutlaka yedim et tavuk yumurta süt hiç yemedim vejeteryanım hamilelikte belki yerim dedim ama aksine eve sokturmadım sebze yedim ama en çok meyve çiğ badem ceviz fındık bol tükettim birde kefir tek yumurta ikizlerine göre kiloları çok çok iyi olduğunu söyledi doktorum muz ve kaşar bebişe kilo aldırıyormuş bilgin olsun