Mucizemm09 Melek35 aaa ikize gore az degil mi tek bebekler icin 45 dk sürdü diyen varda bende uzun oluyo gakiba diye düşünmüştüm
Melek35 Mucizemm09 45 dakika mı yok o kadar sürmedi bilmiyorum ilk defa sizden duydum 45 dakika sürdügünü
ikizlerim_18 Kızlar ben 35+3 haftalık tek yumurta ikizlerine hamileyim ama bana doğum hakkında hiç biseyler söylemiyor doktorlar artık taşımak çok zor oluyor eğilemiyorum oturdugum yerden kalkamıyorum yarın kontrolüm var bakalım bu sefer bisey diyecekler mi
SEVGiHASAN ikizlerim_18 maşallah bitirmişsiniz siz darısı da bizlere inşallah sağ salim alın bebişlerinizi kucağınıza🙏🏻Bize de Bilgi verin ne diyecek bakalım
ikizlerim_18 SEVGiHASAN Evet doktorun 33 haftayı zor görürsün demesine rağmen Allah a şükür bu zamana kadar geldik ama artık ağrılar kramplar bitmiyo son 2 haftadır hiç bir iş yapamıyorum yerimden kalkmıyorum 5 yaşında bir oğlum var onunla bile ilgilenemiyorum inşallah yarın ne dicekler sizinle paylaşırım Allah nasip ederse
Melek35 ikizlerim_18 rabbim yardimciniz olsun inşallah bizlerde vakitlice saglıklı bi sekilde kucagimiza aliriz korkuyorum erken gelmelerinden insallah 35 haftayi tamamlariz bizde hayirlisiyla şukür hersey yolunda
ikizlerim_18 Melek35 Amin insaalah canım benimde hiç umidim yoktu 35 haftayı görmeye Rabbim yardım ediyor gerçekten bol bol dua et benim hep duam Allah im sen bu mucizeleri bana verdin benden sonrası da senin elinde yavrularımı sağlıklı sihhatli kucağıma almayı nasip et diye inşallah benim doğumuma da paylaşmaya nasip eder güzel Rabbim
ikizlerim_18 Melek35 Amin insaalah canım benimde hiç umidim yoktu 35 haftayı görmeye Rabbim yardım ediyor gerçekten bol bol dua et benim hep duam Allah im sen bu mucizeleri bana verdin benden sonrası da senin elinde yavrularımı sağlıklı sihhatli kucağıma almayı nasip et diye inşallah benim doğumuma da paylaşmaya nasip eder güzel Rabbim
Anurtrn20 Mucizemm09 pozisyonlarına göre de değişiyor canım benim bi tanesi yüzüstüydü doktor baya uğraştı 😆 ama o 2 saat nasıl geçti anlamadım inşallah uzun sürer senin de insanın içi çok rahatlıyor çünkü
Mom626 Kubraarsss aminn 🙏🙏 dün kontrol vardı 2.700 gr 2.530 gram olmuş minnoşlarım 🥰🥰 ama 300-400 gr oynayabilirmiş eksik olabilirmiş doğduğunda öyle dedi dr ama 2 nin altına düşmez