Ozlemergnulku-87 Esfdnc kaçıncı haftada göründü ikizlerin. Farklı belirtileri oldu mu. ALLAH bebişlerini sağlıkla kucağına almayı nasip etsin
Esfdnc Ozlemergnulku-87 amin inşallah benimki tek plesanta yani monokoryonik diamnotik deniliyor ağaç düşün tek gövdeden beslenip iki dal gibi kilo farkı oluyor 100 200 gr gibi ama bu aranın çok açılmaması lazım 20. Haftada kan çalma durumu olursa dışardan müdahale edilmesi gerekiyor 32. Haftadayım çok şükür büyük bir sıkıntımız olmadı
Mucizemm09 Kizlar biz 19 haftalik olduk ama daha net bi hareket hissetmiyorum arada dinlersem kayma gbi bikac gunde bir oluyor sizin nasil basladimi hareketler tekmeler
hhb53 Mucizemm09 19+5 bende ilk defa kaymayı hıssettm titresım gıbı oldu 🙈 arada tekme atıyorlar çok net hıssetmıyorum
Aysegulum27_ Mucizemm09 özel hastanedemi yaptırdın detaylıyı fiyat ne verdin birde kaç saat sürdü nelere baktın bebeklerin
Mucizemm09 Aysegulum27_ özele gittim ikizde 500 tl 40 dk sürdü iki bebek beyninden ayaklarina kadar baktilar ic organlar kemikler vs hepsi