_Koncuy_ pamuk32 ımm ikinci gebeliğinizse evet olabilir, neyse artık bekleyeceğizz inşallah inşallah cümlemiz sağ salim kavuşsun 😻
_Koncuy_ 58Vildan bilmiyorum açıkçası burada genel olarak hep 20. Hafta da başladı hissedilmeye olarak bahsediyorlar tek gebelikler de, ikizler de daha erken olacağını tahmin ediyorum bende
Mucizemm09 Catladiniz mi kizlar ben lrem kullaniyorum ama catlamaya basladim yaaa bose kac kilo aldiniz kac hafliksiniz
SEVGiHASAN Mucizemm09 zeytinyağı sürüyorum ama karnım çok kaşınıyor galiba çatlıyorum ben daha kilo da almadım ama nasıl oldu anlatamadım 🙄
SEVGiHASAN _Koncuy_ canım doktorum ikinci gebeliklerde 16 haftada ilk gebelikte 20,21 haftayı bulur dedi.en az 200 -300gram olmaları gerekiyor dedi hissetmek için ,bende 16+3 ikiz bebeklerimi bekliyorum ama daha bi tık yok😊
_Koncuy_ SEVGiHASAN yaa hiç doktorum kiloları hakkında birşey demedi benim de hiç sormak aklıma gelmedi, bakalım bu ay sonu gideceğim inşallah unutmam sormayı. Heyecan ve merakla bekliyorummm hissetmeyi🌸😻
SEVGiHASAN _Koncuy_ insan ne soracağını unutuyor vallahi görünce 🙈ben not alıp öyle gidiyorum ☺️Yoksa hiç birşey soramadan geliyorum sonrada bu neydi bu nasıldı diye düşünüyorum bide yazmasını rica ediyorum doktordan 😘
_Koncuy_ SEVGiHASAN ay en son gittiğimde ben de yazdım ama yazmayı unutmuşum bu sefer 😁 Ses kaydına alacağım artık birazz zaman geçtiken sonra bende unutuyorum doktorun dediğini, unutkanlık başladı 😑
Mucizemm09 Syrintiki usg giren var mi ikizler kac dk suruyor acaba biz 29 hazirsnda gidicez ikiz icin 500 tl istediler
Melek35 Bende ikizlerime hamileyim çift yumurta ikizleri 25+6 ama 2 hafta önden gidiyorlar ultrasyona göre inşallah vakitlice gelirler sağlıkla ve ilk hamileleğim
_Koncuy_ SEVGiHASAN yaa normalde de az buçuk vardı eskiye dönük ama şuan 5 dakika önce dediğimi ya da yaptığımı unutuyorum nerdeyse 😏 balık hapı kullanmaya başladım multivitaminli bi faydası olur diye bekliyorumm