Ayy nedense bende takınca rahatsız oluyorum yaa hep takardım aslında ama hamilelikten sonra buyuyup acımaya başladılar takmiyim dedim şuanda takınca kaburgalarım ağrıo bide sanki miğdeme baskı oluyomuş gibi hissediyorum. Zaten bebek baskı yapıyo bide o olunca kotu oluyorum oyuzden doğuma yakın kullanmaya başlicam emzirmede falan sarkma olmasın die. Zaten şuan hiç sarkmada olmadı kaç aydır kullanmıyorum hemde