tubibon Nur55 hamilelik döneminde göğsünü sıkmayan herhangi bi sutyen kullanabilirsin özelliği farketmez normal kullandıklarından büyük bedenelri olabilir ama doğum sonrası emzirme sütyeni yada penye sutyen şart balenliler hiç kullanışlı değil
tubibon Nur55 ben büyüyor hemde esnek bir sutyen lazım göğüslerde süt birikince ağrı yapıyor ben evde takmıyorum bile göğüste sertlik olusuyo oda cok agritiyo ben bir beden buyuk almistim iki beden buyuk alsam daha iyi olurmus
baharclk Nur55 aynı şeyden mi bahsediyoruz bilemedm babane şeyi gibi dedin ama sungerlide diyosun 😁 bnim babane sudyeni gibi dedigim sungersiz penye yani yarim atlet gibi ama südyen seklinde, sungerlisi normal südyen ici bos sadece
Nur55 baharclk süngersiz olanlar diyorum öyle ben kullanamıyorum süngerli telli ama içi dolgulu değil 😂😂
tubibon baharclk dogum sonra babanne sutyenine geçiyoruz hatta takmayınca daha rahat bile geziliyohem bebek emzirirken sutyen olmayınca daha kolay oluyo
Baysal09 Nur55 denemekten zarar gelmez bence 🤗👍🏻Ben yarım süngerlilerle devam ediyorum senşn için uygun olur belki 😅 dantelli olması sıkıntılı olur mu bilmiyorum ama
tomurcukannesi Nur55 ben yarım atlet tarzı desteksiz takmaya başladım. Önceden giydiğim sütyenlerimi takınca göğüslerim çook ağrıyo. Şimdi yarım atlet tarzı süngersiz giyiyorum çok rahatım göğüs ağrım bitti
Nur55 tomurcukannesi evde deniycem bende dışarda kullanabilir miyim bilmiyorum büyük olduğu için nsıl durur bende bilemedim 🤔
Hanifee Nur55 Canım ben hamileliğimi öğrendiğimden bu yana süngerli sporcu atleti tarzında sütyen Kullanıyorum yarım atlet gibi. Telli kesinlikle kullanma süt kanallarını tıkadığını duymuştum sonuçta rahatlık önemli süngerli gayet rahat sütyenler var telsiz 👍🏻
Melegimveben Nur55 telsiz süngerli böyle bez gibi bişey kullanıyorum canım ancak böyle rahat ediyorum