Rabiss25 şu ana kadar 16 kilo aldım. 90 la kaldım. Ama ilk 4 ay hiç almadım dikkat ettim sonraki 3 ay bir anda almaya başladım, bir ayda 6-7 kilo oldu. Şeker yüklemesi normal çıktı. Son 3 haftadır sabitlendi kilom gibi bişey. Bebek alıyor ama ben almıyorum. Ödem olursa vücudumda o fark ettiriyor bir iki kilo. Dikkat ettim ekmeğe ve meyveye dikkat edersem ben asla kilo almıyorum şu dönemde ama azcık kaçırırsam gidiyor, bir de tuz kullanmadığım halde vücudum ödem tutmaya çok müsait. Neyse artık 36+3 olduk böyle bitse de ben de sonrasını düşünsem😀