Rabiss25 son aylarda kendini tutamıyorsun çok yiyorsun bir anda canın tatlı çekiyor. Ama beyaz ekmek yemekle kepek ekmeği yemek bile çok fark ettiriyor. Ben sabahları simit isterdi canım çok yerdim, şimdiki aklım olsa yemem😄 bir de tuz tüketimi ne kadar az olursa siskinlik o kadar az oluyor, kilodan ziyade siskinlik insanı zorluyor. Hayırlısıyla inşallah verirsiniz doğumdan sonra üzülmeyin, sağlıkla doğsun da evlatlarımız😊