Glcnemre valla kilo alsın diye bişey yapmadım, hatta tam tersi kendim de kilolu olduğumdan kilo almak istemedim, ama karbonhidratı ve meyveyi fazla kaçırdım diye tahmin ediyorum. Kilo yüksek olunca şekerime de bakıldı ama şeker normal çıktı, doktor genetikte olabilir dedi, boyu ve kafası da 2 hafta öndeymiş çünkü. Ama düzenli her gün meyve peynir yoğurt yiyorum başından beri, yediklerim etkili ise bunlar olmuştur😊