Ecmelbeyza 150_gelartik evet bugün güzel haberler ard arda geliyor . Bizdeeee lütfen Allahım lütfeeen 🙏🏻😊
Ecmelbeyza 150_gelartik özel ekip gibiyiz hemen röportaj 😂biz gebe kalana kadar forumun gazeteciliğini mi yapsak acaba
150_gelartik Mahbuss hadi ya demek tedavi ile olmazken kendisi geldi güzel çiçeğin . Allah bizlere de nasip etsin boyle bi duyguyu
Mahbuss 150_gelartik aynen öyle canım 4 kez gördüm bu tedaviyi ama olmadı sonra virüs çıktı gidemedim zaten demekki gerçekten nasip kısmet ya kendini hiç üzme olucak inşallah ♥️
Mahbuss Seherr benimde 4. Gün gecikeli ben yapmiycaktim test aslında karnım ve belim agriyinca ama 2 gündür sabah kalktığımda hafif bulantı hissi oluyordu ondan şüphelendim ama kan vermeden emin olamayacağım daha 😀
Seherr Mahbuss biran önce kan veer valla ben senden de çok heycanlandım galiba 😂😂 son adet tarihin ne zamandı 🥰
Btl_89 Mahbuss kuzum bence devlet hastanesine gitme nacizane fikrim gideceksende 2 kat maskeyle eldivenle git kan testin de daha net çıkar rabbim gönlüne göre versin
Mahbuss Btl_89 sağlık ocağına gidicem canım yarın misafir olarak kabul ederlerse inşallah ama yarın gitmem lazım annemle mecbur devlet hastanesine
Yaman Mahbuss gelirsin insallah cnm😍bnmde zor oldu 4 sene sonra tüp bebekle hamileyim 4. De tuttu allahim isteyen herkese versin 🙏
Mahbuss Yaman Allahım sağ Salim kucağına almayı nasip etsin inşallah içinde bizlerde ♥️ gerçekten beklemek zor ama sonunda çok güzel haber alıyorsun bütün sıkıntıları unutuyorsun bı anda
Mahbuss Zehra1k Sedaa06_ teşekkür ederim ♥️ Rabbim sağ salim kucağımiza almayida nasip etsin inşallah. Ben ilk defa çift görünce emin olamadım ya o yüzden
150_gelartik Ecmelbeyza gebe kalanların peşine düşerek o dediğini yapabiliriz peki sen meltemin kullandığı macunu kullandın mı hiç
Sedaa06_ Mahbuss tebrik ederim canım ikinci teste hiç gerek yokmuş aslında silik de olsa pozitif olarak sonuçlanıyor aklımda olsun. Gebeligin ilk başlarında test silik çıkar genelde.
150_gelartik Mahbuss canım senin o tedaviyi ben 8 aylık evli iken almıştım bi kez sonra olumlu olmayınca rahim filmi çekindim ve arkasına hemen gebe kalmıştım senin hiç buna gerek olmadan gebe kalmışsın ne güzel
Seherr Mahbuss benimdeeeee en son 26 nisanda oldum 🥰🥰🥰 inşallah sağlıkla gelirler beraber takip ederiiz 🥰🥰
DiplomaliEvHanimi Çok sevindim canım hayırlı olsun inşallah kan var �ki üç güne bir artışını takip edersin 😍😍😍😍😍
Mahbuss DiplomaliEvHanimi sağol canım ♥️ Rabbim sağ salim kucağımiza almayida nasip etsin inşallah ♥️
Seherr Mahbuss aynı senin ki gibi çift çizgi çıktı dün yaptım bende 🥰 daha gitmedim doktora ama haftaya gidicem
Mahbuss Seherr benim gitmem lazım ya tiroid var eve geçelim gidicem hemen inşallah Allah izin verirse ♥️