Mahbuss Seherr benim gitmem lazım ya tiroid var eve geçelim gidicem hemen inşallah Allah izin verirse ♥️
Seherr Mahbuss git canım sen hemen belki ilaca falan başlatırlar rabbim sağ salim kucağına almayı nasip etsiiin ❤️❤️
Mahbuss Seherr evet ikinci yaptığım iyi çıktı kuzum ilk yaptığım çok yavaş bir testi çiftti oda ama soluk olunca renkleri emin olamadim
Mahbuss DiplomaliEvHanimi sağol canım ♥️ Rabbim sağ salim kucağımiza almayida nasip etsin inşallah ♥️
Mahbuss Seherr folik kullaniyormusun benim evde kaldı ya o kadar ümidimi kesmiştim olursa olur diyordum hiç iyi beslenemedim ben 🤦
Seherr Mahbuss ben sana ne dedim boşladığın zaman oluyo diye 😂😂 ben aldım hemen folic plus içmeye başladım 😂
Btl_89 Mahbuss daha çok başı zaten beslenirsin daha ona takılma folik asit genelde gene kalmak isteyenlere veriliyor ilk etapta hamile kalınca da kullanılıyor ama benim doktorum kullanma artık demişti 8. Haftadan sonra çünkü ben coraspin kullanıyorum bir düşüpüm olması sebebiyle ikisi birlikte beni çok rahatsız etti folik asidi kesti o yüzden yarın bi testi yaptır bakalım sonra sağlıklı beslenmeye bak
Duyguscuk Happybsrn Gebelik testi yaptın mı canım, ben de aynen adet belirtileri yaşıyordum test yaptığımda (kasık -karin ağrısı, goguslerde büyüme ve acıma), meğer hamileymisim.
150_gelartik Ecmelbeyza gebe kalanların peşine düşerek o dediğini yapabiliriz peki sen meltemin kullandığı macunu kullandın mı hiç
Ecmelbeyza 150_gelartik kullandım ben bir ay sonra regl geldi o kadar ağrılı ve acılıydı ki hastanelik duruma geldim . Su içip ve spor yapmama rağmen hani kist olmasın diye öneriyolar ya içindeki kağıtta da yazıyordu ama devam etmedim korktum etsemiydim bilmiyorum. 🙇🏻♀️
Seherr Mahbuss sağlık ocağına git canım kan testini vs yaptır sonrada al ilacını iç bol bol dinlern ❤️
rodin123 Mahbuss tüm yazılarını okudum adına çok sevindim sağlıkla kucağına al allah bebek isteyenlere de nasip etsin senin o heyecanını benim kızımda olan hamileliğim aklıma geldi nasıl heyecanlıydım nasıl kendimde belirti arıyordum bi bilsen hiç ye öyle olmadı akıntı dışında olmadı hiç şimdi ikincisine hamileyim ilk heyecan gibi olmuyormus ama sağlıkla bekliyorum onu da 🤗
Mahbuss rodin123 sağol canım ♥️ sorma aynen bende sürekli belirti arardım ama şimdi bunda hiç olmadı arada karnım yokluyordu bel ağrım olmaya başladı yeni ama sabah bulantı hissi oluyordu hafif iki gündür bide sürekli gün içerisinde basım dönüp karariyordu yoksa test yapmayacaktim stresten gelmedi galiba diyordum hep başta
150_gelartik Ecmelbeyza ama niçin o denli ağrılı oldu ki içini mi temizledi ki Eee o macundan sonra iyi yönde bi değişiklik olmadı mı başka