Mahbuss Yaman Mucizem7 Happybsrn amin inşallah gerçekten çok güzel bir duygu ♥️ Rabbim herkese nasip etsin. Hamile olanlara da sağ salim kucağına almayı nasip etsin ♥️ beklemek çok zor gerçekten Rabbime ne kadar şükretsem az
Mahbuss 150_gelartik yok canım en son mart başında çatlatma iğnesi tedavisi gördüm sonra araya virüs girdi oluruna bıraktım artık olmazsa olmaz dusuncesiydim kafa rahatlatmak gerek gerçekten sanırım ya
Mahbuss Ecmelbeyza ederim tabi 😘 Allahım tez vakitte isteyen herkese nasip etsin. Beklemek çok zor gerçekten çok iyi anlıyorum
Ecmelbeyza Happybsrn haaa 😂peşime sen gel diye dua ederler yeni hamileler . Ve kabul olur 😊🥰🙏🏻Ben inanıyorum . Göremesek de burda güzel insanlar var . Samimiler çünkü bekleme duygusunu iyi biliyorlar empati yapabiliyorlar . 🌸
150_gelartik Mahbuss hadi ya demek tedavi ile olmazken kendisi geldi güzel çiçeğin . Allah bizlere de nasip etsin boyle bi duyguyu
Seherr Mahbuss kuzucuuuuuum tebrik ederiiiiiiiiiiiiim allah tamamına erdirsin ayyyyy acayip mutlu oldum yaaaa 🥰🥰🥰🥰 bende hamileyim yeniden 😇😇🥰🥰
Mahbuss Seherr çok sağol canım valla bende çok sevindim rabbim kucağımıza almayı nasip etsin ♥️ ama emin olamıyorum ya kan testi verene kadar inşallah vardir
Yaman Mahbuss gelirsin insallah cnm😍bnmde zor oldu 4 sene sonra tüp bebekle hamileyim 4. De tuttu allahim isteyen herkese versin 🙏
Seherr Mahbuss vardır canım allahın izniyle benim şuan adetim 5 gün geçti sadece hafif bel ağrısı var o kadar ❤️❤️
Mahbuss Seherr benimde 4. Gün gecikeli ben yapmiycaktim test aslında karnım ve belim agriyinca ama 2 gündür sabah kalktığımda hafif bulantı hissi oluyordu ondan şüphelendim ama kan vermeden emin olamayacağım daha 😀