Bende ilk çocugumu devlet hastanesinde dogurdum çok guzel bir hastaneydi sehir hastaneleri acilinca malesef o hastanede kapandi ve ben suan napacagimi bilmiyorum dun sehir hastanesine gittim ikili test icin ne bebegin ölcumlerini yapti ne tansiyondur bilmem hic birsey yapmadi sadece canli fetus yazdirdi ikili icin rabdevu verdi ben suan 11+6 bu haftalarda bakilmasi gereken ölcumlere 22 haftaya gun verdiler cok sasirdim acikcasi bende ozelde yaptiracagim zaten suan ozellle devlete gidiyorum ama ozelde de tahliller cok pahali 🤦♀️