Lalesen canım tabiki hastane doktor önemli ama o kadar para verme bence yazık günah. Bebeğinin baska ihtiyaçlarını karşila. Ben bağcılar iklim hastanesine gidiyorum. Küçük bir hastane iki tane kadin doğum doktoru var. Normal 1.250 tl. Sezeryan 1.750 tl. Diger hastanelere göre fiyatı bana cok iyi geldi. Paket falan hic gerek yok bence. Zaten gerekli tahlilleri kontrolleri ücretsiz yapıyorlar. Sonucta hastane de yatacak degiliz en fazla 2 gun kalıp gelirsin yani. Bence baska hastane arayışına gir.