Melodixxx insan sanıyor ki en çok çeken en kötü durumdaki hamile benim 😃 inan bunları yaşayan çok kişi var, 22 haftalık oldum bende hala kusmaya devam. Aynı zamanda 3,5 aylıkken gözümden ameliyat oldum, kusarken gözümün arkasındaki sinir tabakasında kanama oldu göremiyordum, doktor doktor gezdim bu koronada doktorlar bile şaşırdı önde kanama olurda arkada nasıl olur nasıl kusuyosun sen diye 😃acil ameliyat oldum bide onun sıkıntısını çektim ahh bu analık çok zormuş, sağlıkla kucağımıza alalım inşallah ❤️