Melodixxx canım arkadaşım gebelik depresyonu geçirmişti. Şu an çocuğu 1,5yaşında konuşunca bana, ben hep halimden şikayet ettim hep olumsuz düşündüm hamilelikten nefret ettim hep ağrılarıma bulantılarıma çok fazla odaklandım, bebekten çok bunları düşündüm, sen sakın öyle yapma iyi düşün diyordu. Anlattıklarınız çok benziyor. İstersen bunların hepsini doktoruna anlat o seni yönlendirecektir. Belki bizim burda olumlu düşün mutlu olacağın şeyler yap vs dememiz çok hafif kalacaktır. Ama bu geçici bir süreç ve Allah’ın izniyle sonunda annelik gibi müthiş bir şeyi tadacaksın 🥰 allah hepimizin yardımcısı olsun