Merhabalar bu benim ilk hamileliğim 23+5 günlüğüm postlarımı hatrlayan varsa bulantı ve kusmadan çok çektiğimi bilenleriniz olacaktır azalması gerekirken artıyor yemek yiyemiyorum günü kurtaracak şeklde beslenyrm aburcuburdur meyvedr yiyeblyrm bir tek midem de aşırı yanıyor sırt ve belimin ağrısı artk beni çok zorluyor kusarken belimi incitmiştim o yüzden belim daha hassas durumda acıyı sanırım herkesten 10 kat daha fazla çekiyorum otururken bile tutuluyorum her an uzanmak istiyorum birz otursam doğrulamıyorum bu da yetmiyormuş gibi erken doğum riskim var haftada bir iğne vuruyorum o kdr ağır ve yağlı ki vurulunca belimdeki ağrı dahada şiddetlenyr bacağım uyuşuyor ayağa bile kalkamaz duruma geliyorum yetmedi birde huzursuz bacak sendromum başladı geceleri özellikle artıyor uyutmuyor bacaklarımı kesip atasım var😒bunun dışında malum yasaklar oluyor bu virüs hayatı bitirdi ne çıkablyrz ne alılveriş yapablyrz netten yaptığım alışverişlerm bile haftalardır beklemede daha kargolanmamıl bile yani öyle bir döneme denk geldk ki artk cidden dayanamıyorum çok duygusal bir insan değilim birgn bile oturup ciddi bir sorunum olmadığı sürece ağlamamışımdr ama şimdi sürekli ağlamak istiyorum kendime acıyorum halime üzülüyrm depresyona mı girdim ne oldu bilmiyorum nasıl aşacam bilmiyorum birz uzun oldu ama benm gibi hisseden var mı😟