Elifozmen33 sdnrkya hayir esim yoktu bende de prolaktin yuksekligo varmis ve 1 yili gecince artik rahim filmi cektirdim tuplerimi bakilmak amacli 1 ay sonra hamile kaldim kac aylik evlisiniz
Melodixxx sdnrkya bebek yapmaya karar verdiğimde doktor folik asit eksikliğim için vermişti 2. Kutumdan sonra hamile kaldm onu bıraktrp norml foliğe geçmiştm
Susam24 sdnrkya ah bilmem mi bende öyleydim hem korku hem heycan ama cok şükür.. allah hayırlı zamanda hayırli evlat versin canım :) stres yapma her şey güzel olacak :)
Gamzebydmr sdnrkya Yok canım 3.ayıma giriyorum ama çok faydası oldu reglimi düzene soktu bakalım bu ay 3 gün günüm geçti bir kaç gün sonra test yapacağım hayırlısı inşALLAH
Susam24 sdnrkya sdnrkya amin canim sağolasin :) Allah sizede hayirli zamanda hayirli bir evlat nasip etsin insallah 🤲💕
sdnrkya Elifozmen33 10 aydır evliyim doktor ilaç vermicem rahim yumurtalık temiz ilaçlar yüzünden kist oluşabiliyor gerek yok dedi bu ilaçla olmazsa 3 ay sonrq bakalım dedi
Elifozmen33 sdnrkya evet doğru bana inofolic kombi disinda adetimin 3 Gunu klomen verdi yumurta büyütmesi icin kist olusturdu. Suan hamileyim kistim var hala ama hamileligin ilerliyen zamanlarında geciyormus
sdnrkya Elifozmen33 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲 yani hiç yokken kistle ugrasmayayim bide zaten olmuyor ☺️