Esme1989 sdnrkya canım bende son iki aydır düzenli kullandım ve bu ay hamile kaldım çok faydalı bir ilaç yumurta kalitesini arttırıyor adetini düzenlemeye yardımcı olacak
Gamzebydmr busra14 Canım pembe kapsül olanı kullandım benim profilime bakabilir misin test yaptım sence nasıl regli günüm 4 gün geçti
Caltintas Bunu kullandığım ay hamile kaldım, tabi yanında başka ilaçlar da vermişti doktorum. Şimdi 36+6 yız canım oğlumla 😊🧿 Allah isteyen herkese nasip etsin inşallah
Fatma8988 sdnrkya günde 2 kez kullandım 3 ay sonunda hamileydim canım. Ama bununla beraber sağlıklı beslenme ve zumba yaptım
Minik2829 sdnrkya Inofolic pembe toz kutusunu kullandim.pco başlangici vardi.2 ay duzenli hergun sabah aksam ac karnina ictim.şuan 8 haftalik hamileyim.darisi size insallah.Allah isteyen herkese nasip etsin.
Yeliz1905 sdnrkya bende 3 ay kullandım hamıle kaldım yumurtlıkta sorun vardı benım hamıle kaldım sonrası
sdnrkya Elifozmen33 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲 yani hiç yokken kistle ugrasmayayim bide zaten olmuyor ☺️
Yeliz1905 sdnrkya çok şükür hamileyim şuam darısı sıze sadce stres yapmayım ben sırf stres yüzünden 2 3 ay olmadı tamam Alalh buyuk artık olursa olmazsa demeki öyle gerekıyomus dedıgım ay oldu çok şükür
sdnrkya Yeliz1905 rabbim sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🤲 haklısın doktor da kafa rahat olmalı dedi düşük yaptığım bebeğimi hiç beklemiyoduk aklımıza gelmemişti ama oldu rabbim zamanında nasip ediyor
gunesveguney sdnrkya bende pco var 3 ay kullandim binbir umutla ama faydasi olmadi maalesef bana insallah sana fsydasi olur canim
gunesveguney sdnrkya yok canim degilim maalesef 3 ay kullandim bana faydasi olmadi afetlerik yine gecikti :( 2 ay once sogan kuru yapmistim ondan sonra 2 ay duzenli geldi.2 mayis regl gunumdu olmadim hala da olmadim nolcak bende bilmiyorum :)
Degisken sdnrkya yoktu ikinciye kalmaya çalışıyordum. İlkinde normal yolla kalmıştım ama onada 14 ayda kalmıştım.ama dr sezeryan sonrası yapışıklık olabilir rahim filmi öneriyorum dedi. Bende çektirdim.onun öncesi 5 ay klomen 1 ay femera kullandım kilodan başka bi işe yaramadı bende.