34+2 olduk bizde.benim 3. sezaryenim olacak 7 temmuza gün verdi doktorum.küçuk kızım 8 yaşında.aradan uzun süre geçtiği için ilkmiş gibi korku heyecan duygusallık var.ayakta fazla duramıyorum bel ve kasıklarımda çok ağrı oluyor.Rabbim hepimize miniklerimizi sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin insallah